דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חולצות מודפסות - אסטרטגיה שיווקית 

מאת    [ 03/01/2011 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 2859 פעמים ]

תרבות הצריכה מציפה אותנו ללא הפסקה בתוכן שיווקי, אירועי קידום מכירות ואתרי תדמית. הפרסומות מתנפלות עלינו מכל כלי תקשורת קיים. עם הזמן, אנו הופכים אדישים לניסיונות הבלתי פוסקים למכור לנו משהו וקשה למשוך את העין או את תשומת הלב שלנו. בעולם כזה, חולצות מודפסות הן פלטפורמת שיווק ערמומית למדי. היא מספקת מוצר צריכה לכל דבר ועניין המפרסם אותך, באותה הנשימה.

הדפסה על חולצות היא אופציית שיווק זולה יחסית, שיכולה להתאים לתקציב של כל אחד כמעט. היא מייצרת נראות, מבססת מיתוג, יכולה להעביר מסרים פרסומיים או לסייע בקידום מכירות. ובניגוד לפרסומות אחרות – את זאת ממש קל להפיץ. כי אין הרבה אנשים שיגידו לא לחולצה במתנה.

חולצות מודפסות כיוצרות נראות

היתרון הגדול של חולצות מודפסות הן שזוהי פרסומת מהלכת העובדת בשבילך: אם אתה מייצר חולצה שהיא מספיק יפה, איכותית, מעניינת או מושכת עין – אנשים ילבשו אותה גם מחוץ לגבולות האירוע שבו ניתנה. ובכך, למעשה, הלובשים ידאגו לכך שיראו אותך ותיווצר אליך או לעסק שלך מודעות.

השוק הטבעי אליו פונות חולצות מודפסות הוא אוכלוסיית הצעירים, אשר ישמחו לקבל חולצה – בעיקר אם מתנוסס עליה שם מותג שהם מזדהים איתו, וללכת איתה לכל מקום. את סוג החולצה כדאי להתאים לקהל היעד שלך.

אם אתה בעל חברה לייצור בירה למשל, חולצת טריקו קצרה המיועדת לים, תהיה פלטפורמת שיווק טובה עבורך. אם, לעומת זאת, אתה מייצר ציוד סקי – כדאי לך ללא ספק להעדיף חולצות ארוכות או חולצות קפוצ'ון.

חולצות מודפסות כמבססות מיתוג

את המיתוג שבו אתה מעוניין ניתן לתרגם בקלות לנושא של הדפסה על חולצות. כאן, כדאי לקחת בחשבון לא רק את הפלטפורמה עצמה – כלומר, החולצה – אלא גם עיצוב גרפי ולפעמים גם סיסמאות וסלוגנים, שיתמכו במיתוג שלך.

אם אתה רוצה חולצה שתשדר אלגנטיות, קלאסה ועיצוב נקי – ייתכן שיספיק להדפיס את הלוגו שלך על חולצה, תוך הקפדה על שילוב צבעים נכון ומיקום אסטרטגי. אם אתה רוצה לשדר משהו צעיר, נועז ומגניב יותר – אתה יכול להתפרע עם צילום של המוצר שלך או של דוגמנים המשתמשים בו. לזה תוכל לצרף ציורים משעשעים, כיתוב שנון וכן הלאה, כיד הדמיון הטובה על הגרפיקאי והקופירייטר.

חולצות מודפסות כפלטפורמה פרסומית

חולצות מודפסות יכולות להיות לא רק מוצרי נראות, אלא מוצרי פרסום לכל דבר ועניין. יש לך מוצר חדש ומלהיב? שירות שאף אחד מהמתחרים שלך לא נותן? מבצע מיוחד שפשוט לא כדאי לפספס? הדפס זאת על חולצות ושלח את אנשי השטח שלך להסתובב איתן. הכיתוב כבר ידבר בעד עצמו.

חולצות מודפסות באירועי קידום מכירות

תכננת קידום מכירות גדול, כנס, תערוכה או מסיבת עיתונאים? הלבש את הצוות שלך בחולצות מודפסות הולמות. זה לא חייב להיות משהו גרנדיוזי, מספיקה חולצה אלגנטית עם לוגו החברה. המטרה היא לא למשוך את העין - את זאת כבר עושה אירוע הקד"מ. חולצה מודפסת, במקרה זה, תשדר אחידות, מקצועיות ולויאליות. היא תהיה חוליה חשובה באסטרטגיה הכוללת של האירוע.

כך שאם אתה עסק קטן, עדיף שתשקיע את תקציב הפרסום שלך בעיצוב של חולצות מגניבות, מאשר במודעה קטנה בעיתון המקומי. אם אתה עסק גדול, כדאי שתפנה חלק מתקציב השיווק לנושא של חולצות מודפסות. כפי שראית, זה עובד ביותר מאספקט אחד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב